Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~maciekot | użytkownik

imię i nazwiskoMaciek adresDrogheda zarejestrowany19.03.2007 @22:45:30 ostatnio na stronie31.10.2016 @09:17:52

żyję , i jeszcze sie z tego w dodatku ciesze, ale już niedługo
....poza tym kocham chaos i niejednorodność......co niestety widać w moich "pracach"



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty OnetSkypemaciek14maciek
digarty504 komentarze3412 posty na forum1

komputer / sprzęt
..szkoda gadac....

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~malutek    17.01.2010 @17:07:12
jeżlei juz to pannie ;P
~inwersja    17.01.2010 @16:33:17
widzę,ze poczucie humoru Cię nie opuszcza

pozdrowienia
~rukbat    11.12.2009 @23:50:00
dzięki
~nikola92    25.11.2009 @18:28:14
rysunek)) Pozdrawiam;P
~dominiczas    25.11.2009 @18:22:40
Eee to milo miec taki problem pewnie jeszcze na gitarze i perkusji ciupiesz!!

Pozdrawiam
~Trisha    13.11.2009 @23:01:35
haha gdzie tam temu zdjeciu do DD...:D
ale dziekuje!
_______
Nie wszystko wychodzi tak jak marzyliśmy... Czasem bywa nawet lepiej!
~jovi    12.11.2009 @19:07:52
dzięki serdeczne
~eeva    11.11.2009 @16:21:34
technika własna+picasa
_______
only hope can keep me together
~nightbutterfly    11.11.2009 @10:15:21
o! podziękowała i pozdrowiła
~roosevelt    07.11.2009 @12:05:04
tak, papier wywołuję zupełnie normalnie.
powstały obraz jest negatywem w odbiciu lustrzanym i potem albo kopiujesz metodą stykową na drugi papier, albo też skanujesz papier i odwracasz na pozytyw w kompie. a co do linków, możesz luknąć tu: http://fotopolis.pl/index.php?n=2880 i tu: http://www.pinhole.art.pl
Pozdrówka!
~eeva    07.11.2009 @11:50:00
dziękuję Ci pięknie
_______
only hope can keep me together
~extremelove    02.11.2009 @22:20:38
Dzięki ;*
_______
' Now this is not the end. It is not even the beginning of the end. But it is, perhaps, the end of the beginning. ' Nie dziękuj, tylko też oceń
~Khadja    02.11.2009 @18:57:35
Dziękuję pięknie, MACIEJU .
~VidiaShinigami    31.10.2009 @11:44:59
to pojemnik na plyn 1 litrowy, model demonstracyjny zrobiony w gipsiena zajecia robie takie bajery:D
_______
tylko konstruktywna krytyka! Artysci nie umarli!!!! wciaz pojawiaja sie nowi!!!!!
~Varnes    27.10.2009 @21:04:33
Odrobinkę bardziej zdezelowany od mojego xD.
_______
No nie.
~eeva    19.10.2009 @14:23:19
dzięki Ci
_______
only hope can keep me together
~Sunny91    18.10.2009 @12:02:20
dzięki.
miłego dnia życzę
_______
Nie wylewaj, waćpan, wina!
~Czaja11    13.10.2009 @19:28:46
dzięki.
_______
jak masz czas, to skrobnij coś odnośnie moich prac i pisz co mam poprawić.!
ja się tutaj uczę.
~kama1407    13.10.2009 @18:05:16
super galeria, ciekawie tam bardzo :O
~SURREALART    11.10.2009 @09:43:41
Dzięki
~FRELON    11.10.2009 @00:10:13
to jest w Sosnowej, woj. dolnośląskie
_______
Spójrzmy prawdzie w oczy: teraz wszyscy jesteśmy dla storczyków frajerami. ( M. Pollan )
~lrbandziorno    05.10.2009 @13:35:04
dzięki i pozdrawiam elo
~JaromirHaszko    03.10.2009 @21:53:10
Wąż z ogonem w pysku zwie się Ourobor, Ouroboros lub Uroborus. Nazwa wywodzi się od "uryny", którą pili gnostycy i alchemicy po spożyciu muchomora. Taka destylacja. Dziś owe praktyki uskuteczniają chyba tylko syberyjscy szamani i wtajemniczeni wyznawcy Shivy.

Trójkąt czerwony to symbol męskiej energii-ognia-słońca-patriarchalnych ludzi cro-magnon. Trójkąt odwrócony (w oryginale biały) to symbol żeński-wody-księżyca-matriarchalnych neandertalczyków.

Trójkąty razem oznaczają cywilizację współczesnego człowieka (hybrydę sennej kultury neandertalczyków-telepatów i dziennej kultury dużych społeczności cro-magnon) oraz LAPIS - Kamień filozoficzny, który był bezpłciowym grzybem - sekretnym sakramentem strażników mistycznej wiedzy.
ostatnio edytowane: 2009-10-03 22:01:33
_______
"Your soul isn't in your body; your body is in your soul." - Alan Watts
~Niebieski75    17.09.2009 @07:59:58
Posąg z paryskiego Pere LaChaise .
_______
L'art ne fait que des vers, le coeur seul est poëte.
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 6 ... 18 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt